نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

امداد آی.پی با پنجاه سال سابقه درخشان و ضمانت نامه رسمی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

امداد آی.پی با پنجاه سال سابقه درخشان و ضمانت نامه رسمی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

جاروبرقی یکی از پر استفاده ترین و ضروری ترین لوازم خانگی برای تمامی منازل به حساب می آید. بنابراین نحوه نگهداری صحیح از جاروبرقی و مراقبت صحیح از آن در افزایش کارایی و طول عمر دستگاه تاثیر بسزایی دارد. چنانچه از جاروبرقی به مدت طولانی بدون نگهداری و مراقبت صحیح استفاده شود، دستگاه کارایی اولیه خود را از دست داده و پس از مدتی از کار خواهد افتاد. در این مقاله نمایندگی تعمیر هیمالیا در کرج به راهنمای نگهداری از جاروبرقی و اصول استفاده از آن پرداخته ایم.

 

نحوه نگهداری صحیح از جاروبرقی

راهنمای تمیز کردن فیلتر جهت نگهداری از جاروبرقی

نکات مهم در زمینه نگهداری از جاروبرقی

 

اهمیت نحوه نگهداری صحیح از جاروبرقی

 

جاروبرقی با گذشت زمان دچار مشکلاتی شده و عملکرد اولیه خود را از دست می دهد. رعایت نکات راهنمای نگهداری از جاروبرقی باعث می شود تا این دستگاه بهترین کارکرد را داشته باشد. در صورتی که به نکات مراقبت صحیح از جاروبرقی توجهی نشود، ممکن است دستگاه با مشکلات و ایرادات مختلفی مواجه شود. اهمیت اصول نگهداری از جاروبرقی موجب جلوگیری از ایجاد خرابی های احتمالی در دستگاه می شود. از جمله اقدامات اساسی و کلی که برای نگهداری از جاروبرقی باید انجام شود، اطمینان عدم انسداد سر لوله و سایر بخش های جاروبرقی، تعویض منظم کیسه جاروبرقی و … می باشد.

 

راهنمای تمیز کردن فیلتر جهت نگهداری از جاروبرقی

 

به طور کلی فیلتر کثیف موجب کاهش کارایی جاروبرقی می شود، بنابراین یک نکته بسیار مهم در راهنمای نگهداری از جاروبرقی، اطمینان پیدا کردن از کارکرد صحیح فیلترها می باشد. هریک از مدل های مختلف جاروبرقی از فیلترهای متفاوتی استفاده می کنند که برخی از آن ها قابل شستشو بوده و برخی دیگر باید تعویض شوند. بنابراین حتما پیش از اقدام به تعویض فیلتر جاروبرقی خود، دستورالعمل های مربوط به مدل جاروبرقی را بررسی نمایید.

فیلترهای محافظ دستگاه باید هر دو سال تمیز و یا در صورت نیاز تعویض شوند. اگر جاروبرقی از نوع کیسه ای باشد، ممکن است از چندین فیلتر برخوردار باشد. فیلترهای فوم که در قسمت خروجی هوای جاروبرقی تعبیه شده اند، معمولا دارای قابلیت شستشو با آب هستند اما بهتر است مطمئن شوید که پیش از نصب مجدد، به صورت کامل خشک شده باشند. فیلترهای پلاستیکی را باید با استفاده از برس یا دستمال نرم تمیز کنید.

کاربر گرامی در صورت مواجه شدن با مشکل در جاروبرقی با نمایندگی تعمیر جاروبرقی در شهریار در تماس باشید.

 

نکات مهم در زمینه نگهداری از جاروبرقی

 

بهتر است مدت زمانی که از جاروبرقی استفاده می کنید، بیشتر از 15 دقیقه نباشد. اگر به مدت زمان بیشتری برای تمیز کردن و جارو کشیدن منزل خود نیاز دارید، لازم است پس از گذشت 15 دقیقه، جاروبرقی را خاموش نموده و اجازه دهید تا دستگاه کمی خنک شود. پس از گذشت چند دقیقه می توانید مجددا دستگاه را روشن کرده و شروع به کار کنید. از جاروبرقی هایی که دارای قابلیت مکش آب نمی باشند، در مکان های مرطوب و خیس و برای جمع کردن آب ریخته شده بر روی زمین استفاده نکنید.

این کار باعث می شود تا به موتور و سایر اجزای داخلی جاروبرقی آسیب وارد شود.  برای انجام این کار می توانید از جاروبرقی های آب و خاک که در ابعاد مختلفی تولید می شوند، برای منزل خود استفاده نمایید. هر چند وقت یک بار لازم است اجزای قابل شستشوی جاروبرقی شامل مخزن جمع آوری زباله، لوله خرطومی و … را با استفاده از آب بشویید تا علاوه بر تمیز شدن جاروبرقی از هرگونه گرد و خاک و پرز، اصول نگهداری از جاروبرقی را رعایت کرده باشید.

همچنین در صورتی که سوالی داشتید می توانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در کرج  در تماس باشید.

  • ۰۰/۰۸/۰۹
  • امداد آی.پی emdadip

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی