نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

امداد آی.پی با پنجاه سال سابقه درخشان و ضمانت نامه رسمی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

امداد آی.پی با پنجاه سال سابقه درخشان و ضمانت نامه رسمی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بوش یکی از بهترین برند ها در زمینه وسایل خانگی است ،اجزای ماشین ظرف شویی بوش دارای تکنولوژی بالا و پیشرفته ایی هستند که تعمیر و عیب یابی آنها را به امری مشکل و پیچیده مبدل کرده است پس حتما باید از خدمات پس از فروش و نمایندگی بوش و یا از تعمیرکار حرفه ‌ای بوش کمک بخواهید ماشین ظرفشویی بوش از قدیم تا به الان مصرف بیشتری داشته است و بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفته است. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات بوش همراه ما باشید.

اجزای و قطعات مصرفی ماشین ظرف شویی بوش

پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بوش

یکی از اجزای ماشین ظرفشویی بوش پمپ تخلیه آن است که عملیات تخلیه آب از مخزن ظرفشویی را انجام می دهد و بعضی اوقات کار تولید گرما را نیز انجام می دهد. از پمپ های بزرگ و پیچیده تر در مدل های قدیمی تر استفاده می شد.

پمپ تخلیه مگنتی ماشین ظرفشویی بوش

پمپ تخلیه مگنتی از یک هسته آهن ربایی و دو سیم پیچ تشکیل شده است. با برقراری جریان الکتریکی هسته شروع به گردش میکند.

هیت پمپ ظرفشویی سری ۸

در مدل های سری 8 ظرفشویی بوش، هیتر آب،سنسور دما و جت پمپ با هم به صورت یک سیستم می باشند.این قطعه دارای مزایا و معایبی است؛ هیت پمپ در سرعت بالای گرم کردن و کاهش انرژی بسیار موثر است اما ایراد آن در زمان خرابی می باشد، بدین صورت که هر بخشی خراب بشود باید تمام قطعات عوض بشود.

شیر برقی و اکو استاپ ماشین ظرفشویی بوش

اگر در هر نقطه ای از ماشین ظرفشویی بوش در مسیر آب با نشتی روبرو شود،این جزء از ماشین ظرفشویی بوش سریعا آب ورودی را قطع میکند ،در واقع سوپاپ ایمنی دوگانه به طور مستقیم به سوپاپ آب متصل است و در صورت نشت آب، سنسورهایی که در کف دستگاه تعبیه شده اند بلافاصله نشتی آب را تشخیص می دهند، و آب را بطور خودکار قطع می کند و ماشین ظرف شویی را خاموش می کند.

المنت لوله ماشین ظرفشویی بوش

قطعه ایی  الکترونیکی است که وظیفه آن گرم کردن آب وارد شده به دستگاه است. هنگامی که جریان برق از آن عبور می کند داغ می شود و باعث گرم شدن آب برای عملیات شت و شو می شود.میزان گرمایش آب با توجه به نوع برنامه شستشو و میزان دمان اولیه آب متفاوت است. یک سنسور دما نیز وجود دارد که تغییرات دمای آب را به برد اصلی انتقال می دهد.

 

سنسور کثیفی و چربی ماشین ظرفشویی بوش

این سنسور با تابش اشعه فرابنفش در مسیر گردش آب، زاویه شکست تابش و مقدار کثیفی آب را بررسی می کند و به برد اصلی ارسال می کند.

 

هیدروستات

این قطعه وظیفه تنظیم و کنترل میزان آب ورودی به دستگاه در برنامه های مختلف شستشو و جلوگیری از سرریز شدن آب ظرفشویی بوش دارد .هیدروستات بوسیله ی شلنگ به کف ظرفشویی متصل می شود.

 

برد کنترل ماشین ظرفشویی بوش

وظیفه آن کنترل و ارسال فرمان به قطعات مختلف ظرفشویی است. این قطعه کلیه عملیات شستشو، ابکشی و خشک کردن را در ماشین ظرفشویی بوش  هدایت و مدیریت می کند.

مخزن نمک

برای نگهداری نمک ماشین ظرفشویی که از پلیمرهای طبیعی تولید می شود، استفاده می گردد. سوراخ های موجود بر روی سطح مخزن یون ها را به خود جذب کرده و باعث کاهش سختی آب می شود.

محفظه روغن جلا دهنده ماشین ظرفشویی بوش

در شروع سیکل خشک کردن، روغن بر روی ظروف پاشیده می شود و آن ها را لیز می کند تا بعد از تبدیل بخار مایعات به قطرات بزرکتر تبدیل شده و از روی ظروف سر خورده و جدا می شود

فیلتر داخلی ماشین ظرفشویی بوش

وظیفه اصلی آن تمیز کردن محلول شستشو که معمولا ترکیبی از آب، شوینده، آلودگی ها و خرده مانده های غذا می باشد، است و به .طور مرتب در هنگام شستشوی ظروف در حال گردش است. و یکی از مهمترین اجزای ماشین ظرفشویی بوش است

بازوی آبفشان ماشین ظرفشویی بوش

آب را در بخش های مختلف دستگاه هدایت می نماید و آبکشی ظروف را انجام می دهد.

سنسور دمای ماشین ظرفشویی بوش

برای اندازه گیری دمای آب طراحی شده است و هر گونه تغییر در دمای آب را به برد اصلی ارسال می کند.

همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در تهران مراجعه فرمایید.

  • ۰۰/۰۸/۱۴
  • امداد آی.پی emdadip

نظرات (۱)

  • https://starteach.ir
  • https://starteach.ir

     

    نرم افزار جامع آموزشی استارتیچ

    با در دست داشتن نرم افزار استارتیچ به مرکز آموزش های جامع و کاربردی دسترسی خواهید داشت که این آموزش ها همیشگی در حال آپدیت هستند.

    آموزش ها از دوران ابتدایی و متوسطه اول و دوم شروع می شود و کنکور که دوران پر استرس هر دانش آموز می باشد آموزش ارائه میشود و در دوران دانشگاه در کنارتان هستیم و بعد از دانشگاه باید به فکر استخدامی بود که برای علاقمندان به استخدام در ارگان ها و سازمان های مختلف هستند سرفصل های آموزشی ارائه خواهند شد.

    در استارتیچ شما به مرکز جامع آموزش های کاربردی متصل خواهید شد و علاوه بر آموزش های آکادمیکی به آموزش های مهارتی و ارتقا و توسعه فردی و مهارت افزایی دسترسی خواهید داشت و می توانید توسط آموزش های جامع در هر زمینه ای به کسب مهارت کافی برسید.

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی