نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

امداد آی.پی با پنجاه سال سابقه درخشان و ضمانت نامه رسمی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

امداد آی.پی با پنجاه سال سابقه درخشان و ضمانت نامه رسمی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نمایندگی تعمیرات ایندزیت

اگر به دنبال نمایندگی تعمیرات ایندزیت هستید، جای درستی آمده‌اید. امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ایندزیت با دارا بودن متخصصینی با تجربه و متبحر در زمینه‌ی لوازم خانگی ایندزیت می‌تواند دغدغه‌ی شما در راستای سپردن وسایل برقی‌تان به فرد متخصص را برطرف سازد. تمامی محصولات ایندزیت، از یخچال گرفته تا ماشین لباسشویی، توسط متخصصین ما قابل تعمیر هستند.

خبر خوب این است که با یک تماس با ما متخصص در زمانی کم‌تر از یک ساعت در منزل شما حضور پیدا خواهد کرد و این به معنای آن است که در صورت خرابی هر یک از لوازم خانگی ایندزیت شما، نیازی به انتظار و معطلی نیست و صرفاً زمانی کوتاه را بدون آن وسیله سر خواهید کرد.

نکته‌ی مثبت دیگری که در ارتباط با امداد آی.پی به‌مثابه‌ی نمایندگی تعمیرات ایندزیت وجود دارد این است که هزینه‌ی کار در وهله‌ی اول مطابق بر نرخ مصوب اتحادیه بوده و در وهله‌ی دوم این هزینه پیش از اعزام متخصص به منزل شما به شما اعلام می‌شود و صرفاً در صورت توافق بر روی هزینه است که متخصص جهت تعمیر راهی محل شما خواهد شد.

ضمناً هر یک از لوازم ایندزیت شما که توسط متخصص و تکنسین تعمیر شوند، شامل ضمانت 3 تا 12 ماهه خواهند شد، به این معنی که تا 3 تا 12 ماه اگر مشکلی در همان نقطه به وجود آید متخصص باری دیگر جهت تعمیر اعزام خواهد شد و هیچ‌گونه هزینه‌ای دریافت نخواهد کرد.

 

امداد آی.پی نمایندگی کدام محصولات ایندزیت است؟

امداد آی.پی نمایندگی کلیه محصولات ایندزیت است از جمله:

·        نمایندگی یخچال ایندزیت

·        نمایندگی ماشین لباسشویی ایندزیت

·        نمایندگی ماشین ظرفشویی ایندزیت

·        نمایندگی اجاق گاز ایندزیت

·        نمایندگی ماکروفر ایندزیت

 

تاریخچه‌ی کوتاهی از برند ایندزیت

ایندزیت به نسبت سایر برندهای برتر لوازم خانگی جدیدتر است. این کمپانی در سال 1975 بنا نهاده شده و در حال حاضر دفتر اصلی آن در شهر فابریانو از کشور ایتالیا می‌باشد. گفته می‌شود 6 سال پیش یعنی در سال 2012 این کمپانی از بیش از 16 هزار کارمند برخوردار بوده و درآمد سالیانه‌ای بالغ بر 2.9 میلیارد یورو داشته است.

ایندزیت از 16 کارخانه‌ی اصلی برخوردار بوده که از این میان 8 مورد آن‌ها در ایتالیا و باقی در لهستان، ترکیه، روسیه و بریتانیا قرار دارند.

******

اگر هر یک از لوازمی که در بالا از آن‌ها نام برده شد، دچار خرابی و ایراد شده‌اند فقط کافی ست با امداد آی.پی تماس بگیرید تا یک متخصص خبره و کاربلد با کم‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان اقدام به تعمیر وسیله‌ی برقی شما کند.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی