نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

امداد آی.پی با پنجاه سال سابقه درخشان و ضمانت نامه رسمی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

امداد آی.پی با پنجاه سال سابقه درخشان و ضمانت نامه رسمی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در شهر تهران

تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهرانبا استفاده از خدمات رسمی تعمیرکار آموزش دیده در محل انجام میگردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید...

تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ در محل از خدمات مهم  شرکت آی.پی امداد است. این شرکت با بهره­گیری از تعمیرکاران دوره دیده و تاسیس شعبات مختلف در سراسر تهران ، توانسته است به بزرگترین تعمیرگاه مجاز یخچال ساید بای ساید سامسونگ تبدیل شود.

جهت کاهش هزینه های تعمیر، تکنسین های این مجموعه تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعات به جای تعویض به کار می­برند. اما در برخی موارد تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ تنها با تعویض قطعه امکان پذیر است. در این صورت تعمیرکاران موظف به استفاده از قطعات اورجینال و فابریک هستند که از انبار آی.پی امداد تهیه می­شود.

لیست قیمت شرکت آی.پی امداد مطابق با تعرفه های سازمان های نظارتی مربوطه می­باشد. تعمیرکاران متعهد و خوش اخلاق این مجموعه در راستای مشتری مداری  تمام نکات بهداشتی را قبل و بعد از کار رعایت می­کنند. تعمیر در سریع ترین زمان ممکن از دیگر خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ است که در راستای دانش بالای نیروهای این مجموعه میسر شده است.

در صورت علاقه مندی به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این مجموعه و مشکلات متداول تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ با ما همراه باشید.

  • ۹۹/۰۳/۱۸
  • امداد آی.پی emdadip

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی