نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

امداد آی.پی با پنجاه سال سابقه درخشان و ضمانت نامه رسمی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

امداد آی.پی با پنجاه سال سابقه درخشان و ضمانت نامه رسمی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

ماشین لباسشویی یکی از بهترین و پرکاربردترین لوازم خانه محسوب می شود که قابلیت شسشتوی انواع لباس ها را دارد. ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که لباس های خود را درون لباسشویی بریزید. برنامه شستشو را انتخاب کنید و پس از شستشوی لباس ها در لباسشویی متوجه لکه های سفیدی روی آن ها شوید. به طوری که به نظر می رسید لباس ها تمیز نشده اند. این لکه های سفید به دلایل بسیاری روی لباس ها باقی می مانند. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح علت باقی ماندن لکه های سفید روی لباس بعد از شستشو در لباسشویی بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب از سایت هوم خانه homekhane همراه باشید.

  1. علت باقی ماندن لکه های سفید روی لباس؛ سختی آب بالا
  2. نامرغوب بودن پودر ماشین لباسشویی یک علت باقی ماندن لکه های سفید روی لباس بعد از شستشو
  3. علت باقی ماندن لکه های سفید روی لباس بعد از شستشو در لباسشویی؛ استفاده از پودر لباسشویی زیاد

 

 

علت باقی ماندن لکه های سفید روی لباس؛ سختی آب بالا

یکی از مهم ترین دلایل باقی ماندن لکه های سفید روی لباس بعد از شستشو در لباسشویی سختی آب بالا می باشد. در بعضی از مناطق به دلیل وجود مواد معدنی زیاد، آّب دارای سختی بالایی می باشد. این سختی باعث می شود لباس ها پس از شستشو لک شوند. زمانی که آب منطقه شما دارای سختی بالایی باشد هنگام حل شدن شوینده در آن رسوباتی آزاد می کند که این رسوبات به بافت لباس ها وارد می شوند و پس از پایان شستشو شما متوجه لکه هایی بر روی لباس ها می شوید. اگر ماشین لباسشویی را به صورت ماهیانه جرم گیری نکنید این رسوبات به دستگاه شما نیز آسیب وارد می کند.

 

 

نامرغوب بودن پودر ماشین لباسشویی یک علت باقی ماندن لکه های سفید روی لباس بعد از شستشو

یکی دیگر از دلایل مهم باقی ماندن لکه های سفید روی لباس بعد از شستشو نامرغوب بودن پودر ماشین لباسشویی می باشد. بسیاری از مردم تصور می کنند کیفیت پودر لباسشویی تاثیر زیادی روی نتیجه شستشو ندارد اما باید گفت زمانی که شما از یک پودر لباسشویی ارزان قیمت و بی کیفیت برای شستشوی لباس های خود استفاده می کنید، احتمال باقی ماندن لکه های سفید روی لباس بسیاری بالا می رود. کیفیت پودر لباسشویی را به طور معمول می توان در برنامه‌های شستشوی کوتاه مدت 20 تا 40 دقیقه‌ای و یا شستشو در آب سرد تشخیص داد. برای جلوگیری از لک شدن لباس ها ترجیحا از پودر لباسشویی با کیفیت و مرغوب استفاده کنید.

 

بیشتر مطالعه کنید: بررسی مدل های ماشین لباسشویی بوش

علت باقی ماندن لکه های سفید روی لباس بعد از شستشو در لباسشویی؛ استفاده از پودر لباسشویی زیاد

یکی دیگر از علت های تاثیر گذار در باقی ماندن لکه های سفید روی لباس بعد از شستشو در لباسشویی استفاده از پودر لباسشویی و یا شوینده زیاد در هنگام شستشو می باشد. بسیاری از مردم بر این باور هستند که استفاده از پودر لباسشویی و یا شوینده بیشتر در ماشین لباسشویی هنگام شستشو باعث تمیز تر شدن لباس ها می شود. اما این باور غلط خود یکی از عوامل لک شدن لباس ها پس از شستشو می باشد. ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس ها یک زمان مشخصی را در نظر گرفته است. اگر مقدار پودر لباسشویی بیشتر از حد باشد دستگاه هنگام آبکشی لباس ها نمی تواند به خوبی مواد شوینده را از روی لباس ها پاک کند و همین امر باعث لک شدن آن ها می شود.

  • ۰۰/۰۷/۱۶
  • امداد آی.پی emdadip

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی